Jump to content

Mouse for scripting


Notorious
 Share

Recommended Posts

I'm on the lookout for a new mouse, and considering the Logitech G502.

Also heard good stuff about the Bloody mices, thoughts?

 

I mainly wanna use this for recoilscrips in games like Rust, CSGO and PUBG. 

However i am a little concerned about getting banned. By the looks of it a few people have been banned for scripting with the Bloody mices. Or so they claimed. For all i know, they ran cheats in the background. 

I thought mousescripts was undetectable? Any more info on this? Dont wanna waste money on a mouse that wont do me any good. 

 

Give me your thoughts and experiences with your current mouse, please recommend if you got any. 

cheers

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Notorious said:

I'm on the lookout for a new mouse, and considering the Logitech G502.

Also heard good stuff about the Bloody mices, thoughts?

 

I mainly wanna use this for recoilscrips in games like Rust, CSGO and PUBG. 

However i am a little concerned about getting banned. By the looks of it a few people have been banned for scripting with the Bloody mices. Or so they claimed. For all i know, they ran cheats in the background. 

I thought mousescripts was undetectable? Any more info on this? Dont wanna waste money on a mouse that wont do me any good. 

 

Give me your thoughts and experiences with your current mouse, please recommend if you got any. 

cheers

 

 

Tbh I have some experience with this, and your right, for mainly Rust, CSGO and PUBG a Logitech mouse is the best for free scripts but no one can tell you if your gonna get banned for using them since their so commonly spread, if you want something that you won't get banned for id recommend a Bloody Mouse and that u use scripts from a site called Legit-Helpers, they cost money but at least their safe I can confirm that you can even keep your old mouse and just use their drivers. They work pretty well and won't get you banned ive used them for months.

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2018 at 12:31 PM, itsdalegend said:

Tbh I have some experience with this, and your right, for mainly Rust, CSGO and PUBG a Logitech mouse is the best for free scripts but no one can tell you if your gonna get banned for using them since their so commonly spread, if you want something that you won't get banned for id recommend a Bloody Mouse and that u use scripts from a site called Legit-Helpers, they cost money but at least their safe I can confirm that you can even keep your old mouse and just use their drivers. They work pretty well and won't get you banned ive used them for months.

I'm using Logitech G502 for a while now and i love it, Never had problems with it. im not sure tho if they can detect it, But like HitaSs84 said it will prolly only be manual ban.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.